dijous, 5 de juny del 2008

¡Colorín colorado este cuento se ha acabado!


Diuen que tot el que comença sempre s’acaba i que a les persones ens fa por els començos i els finals, però el que realment importa és tot allò que ha passat entre mitges. En aquesta assignatura al principi ens va constar arrencar i crear el nostre bloc i ara que arribem al final tenim por de no poder acabar-ho a temps. No obstant, allò realment important és el profit que hem tret del nostre bloc, de llegir els de la nostra comunitat, d’intercanviar opinions, comentaris, somriures...

Després d’haver fet aquest curs: us dedicaríeu a l’ensenyament de llengües? Jo penso que sí, però també és cert que en aquest curs me n’he adonat que me queda molt per aprendre, molt per aprendre a ensenyar. Darrere d’una classe d’una hora hi ha molta feina invertida per part del professor. Sembla que cada moviment, activitat, treball, etc. fet a classe té una rerefons. Sé que el món de l’ensenyança no és fàcil, però també em veig amb ganes i, sobretot, amb forces per emprendre aquest camí.


Fins una altra!

eLiSa


6 comentaris:

andrea ha dit...

Eli!

Sembla mentida que ja s'hagi acabat el tercer trimestre i que ja hagi aconseguit fer l'última tasca del bloc, amb el que em va costar arrencar... hahaha!

Dedicar-se a l'ensenyament de llengües és sempre una opció i he de confessar que aquesta opció cada cop m'atrau més, però com tu dius encara ens queda molt per aprendre!

petonets,

Andrea

inma ha dit...

Hola!

Com deia l'Andrea, el temps passa volant i els blocs arriben a la seua fi... quina pena, jjajaja (no, en serio, unes vacances no ens vindran malament, ajja)

Lo de dedicar-me a l'enseyament de llengües, sens dubte, no ho descarto. Ens apuntem totes al máster d'espanyol para estranjeros?? ^^ jajaj

petó

Unknown ha dit...

Doncs si, això ja s'acaba. Elisa, primer de tot et vull agraïr els comentaris que m'has fet al blog (fins ara no t'ho he dit). També t'he de dir que penso que has treballat moltísim buscant els videos i penjant-los, etc. És un blog molt original i curiós.
I bé, responent a la pregunta: durant l'estiu em dedico a ensenyar llengües, i per tant, m'atreviria a fer-ho en una escola (amb una mica de por, però m'atreviria). Però la veritat és que ara ho veig d'una manera diferent i que m'agradarà probar les coses que hem après a classe! Us imagineu una classe de sugestopèdia en unes colònies? Se'm tiren a sobre!! :D Bé, m'agradat molt el blog, de veritat.

Salutacions i sort amb els examens nina!



Maria

Eva Revilla ha dit...

Hola Elisa!!

A mi també em va costar molt adaptar-me a la dinàmica de l'assignatura: bloc, wiki... Tot això a mi em sonava "a xinès". I ara veig que no n'hi havia per tant. Ha estat divertit i interessant!

Elisa, m'han agradat molt les reflexions que has anat fent en el teu bloc. I també les que has fet a classe.

Eva

Anònim ha dit...

Hola Elisa!!! :)
No soy de tu comunidad pero he ido pasando por los blogs de los demás :P y la verdad es que me gustó mucho pasar por aquí :D ... el color que has elegido (rosa :P) para mi gusto es más que acertado jiji y los títulos de las entradas son muy originales! en fin, esto se ha acabado... a por los exámenes y verano!!! ^^

Por cierto Inma, sí por favor apúntate al master ese jeje, yo lo he hecho al final :S a ver que pasa... quina por o_O jiji

mos veim a sa uni demà, quina pena que no vinguis a es sopar :( (costumbre de intentar escribir algo en mallorquin :P, es de las pocas cosas que sé jeje)
petons!!!

Annabel ha dit...

elisita!!! així que finalista, eh??? si és que ets una crack... jo crec que marxaras cap a Marratxí amb un llibre d'en Cassany a la maleta ;-)

Muaa