dijous, 5 de juny del 2008

Aprenentatge en línia!

La meva experiència com aprenent en línia va començar junt amb la carrera universitària a la nostra Universitat. Mai abans havia fet servir interfícies com moodle, l’aula global, etc. Des d’ençà, sempre ens han motivat a fer servir recursos en línia per tal de conèixer més coses sobre llengües. I, la veritat és que si ara de cop em diguessin que hem de tornar als mètodes tradicionals i deixar de banda la web 2.0... No sé si ho soportaria J. Ens hem acostumat a fer servir tots aquests recursos durant les activitats del curs i al final hem vist com és molt més productiu. Per mi, és un camp bastant productiu, però també desconegut i el fet que sigui recent fa que encara no se li hagin trobat gaires inconvenients.

Una altra forma més concreta que he pogut observar d’aprenentatge en línia són els cursos de català pel nivell C que fa la meva companya de pis. Consisteix en un CD- Room que té exercicis i teoria. A més, pots fer “listenings” i donar-te a una plataforma moodle on hi ha més exercicis i aplicacions com gravacions mp3 per a que gravis la teva veu i puguis avaluar com ho fas.

3 comentaris:

andrea ha dit...

Ei hola!

La meva experiència és pràcticament igual a la teva, ja que fins que no vaig arribar a la Uni no sabia que existien totes aquestes coses!Jo crec que vivíem en un altre món... hahaha

petonets!

Andrea

Anònim ha dit...

Ei Elisa!
jo també vaig començar aquí a combinar les TIC amb l'ensenyament...és més fins que no vaig arribar aquí no sabia què era un powerpoint...jajajaja.
No utilitzavem res eh a classe, ni a ESO ni a Batxiller..m'agradaria saber si han canviat les coses.
Això si, ara en som unes expertes!!
petons wapa!

Eva Revilla ha dit...

Hola,

Jo coincideixo amb vosaltres: fins que no vaig arribar a la Pompeu no vaig tenir contacte amb l'aprenentatge en línia. Ni tan sols a la UB es feia servir! No sé si ara ja s'hauran modernitzat una mica...

Eva