divendres, 18 d’abril del 2008

Randy Pausch Last Lecture!

M'agradaria que dediquéssiu uns segons a veure aquesti vídeo. Tactra d'allò que té a dir el professor Randy Pausch a la seva darrere classe.



Ell és un professor especialitzat amb matèries computacionals, però li detecten un càncer i no li queda gaire temps de vida. Així que decideix dedicar la seva darrere classe als seus fills, però ho fa d'una manera especial. Es posa davant una enorme audiència i parla sobre els somnis. El que vol ensenyar a la seva darrere classe és com podem aconseguir els nostres propis somnis o intentar que els demés complexin els seus.

Parla de milers de coses, però al final dóna uns consells molt importants:

Important advice:

-Be good at something: it makes you valuable

-Work hard...”What’s your secret?”

-Find the best in everybody; no matter how long you have to wait for them to show it

-Be prepared: “LUCK” is where preparation meets opportunity


I sobretot, ell diu “NEVER GIVE UP”. NO ET RENDEIXIS MAI

La veritat és que està molt bé, és molt interessant i molt profund. A mi em va agradar moltíssim. A veure si algú s’anima i em diu que li sembla

3 comentaris:

inma ha dit...

Hola!

jooo ho he intentat mil cops però no se'm carrega el video sencer ni a la de tres. He vist alguns fragments i pareix mentira com actúa aquest home estant en la situació en la que està; admirable, sens dubte!

Però està loco,no? jajaj, m'agrada quan ensenya les pistoletes y demés del capità kirk, jajaja

De totes formes, sembla un video molt interessant; a veure si el puc veure sencer.

Ens diem algo, bon cap de setmana!

inma

andrea ha dit...

Hola Eli!

m'ha agradat moltíssim! m'encanta la manera que té aquest home de veure la vida i comportar-se, a més que és un crack per tot el que ha fet al llarg de la seva carrera. Tanmateix, he de reconèixer que al final m'ha fet bastanta pena...

petonets!

Andrea.

Eva Revilla ha dit...

Hola,

Només he vist els primers 15 minuts i és impressionant l'enteresa i el sentit de l'humor amb què afronta la seva situació. Admirable!

A part de divertit, sembla molt interessant i prometo acabar-lo de veure tot. Està molt bé.

Eva